Mitt liv som mamma

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 13 mars 2013 09:56


Jisses! Jag och syrran körde sten hårt igår, först ett pass body pump med nytt program. Vilket var grymt roligt & jobbigt :) Efter det gick vi in en sväng på gymmet och körde lite löpning/crosstrainer + magövningar! Nu j*vlar ska magen bort :) Behöver jag säga att jag har träningsvärk idag? Nyss kört dagens program, skönt! Sen blir det nog ett besök på spegeln då Jimy kommer hem med :) Tänk vad mycket energi ny kost och motion kan ge! 


Nu ska jag göra något åt mitt yttre för att sen åka på jobbet och luncha med en fin vän <3 



Av Malin - 11 mars 2013 10:10


Fy vad dålig uppdatering, ingen alls för att vara korekt! Men framåt har det gått :) Och på 10 dagar har jag minskat 2cm i midja och gått ner 3kg. Jag är grymt nöjd. Bättre resultat än med Camebridge och då äter vi ju tametusan jämt. Men ska inte sticka under stolen med att det har varit väldigt jobbigt med maten. Att få det att passa in i vardagen att äta var tredje timme. Planering är det enda som funkar! Men nu börjar det flyta på bra och nu ska jag trappa upp träningen lite tänkte jag! Mer tid på crosstrainer/promenader för att bränna mer. Håll tummarna! Ska väga & mäta igen om 10 dagar. Men ska försöka komma med lite mer uppdateringar innan dess :) Till de få som läser. 


Och så är det att rätt låt vann i lördags, love it!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards