Mitt liv som mamma

Alla inlägg under juni 2011

Av Malin - 15 juni 2011 11:52



Före:


 


Efter:


 


I like the new me ; )

Av Malin - 6 juni 2011 09:30


Känns inte alls som måndag idag men det är bara att gilla läget, idag är det jobb som står på schemat. Dock en "kort" dag, kom upp och handla :) :)

Sen blir det hem och umgås lite med familjen och äta sen bär det av till världens finaste S, ska bli jätte mysigt. Det ser jag fram emot!!


Helgen har mest bestått av att fira älsklingen, i lördags var mamma, pappa, Sara, Anton & Emil här och åt middag. Grillat blev det och gud så gott det var MUMMA! Sen igår var det Jimmys pappa med familj som var här och firade. Fullt ös : ) Barnen hade jätte skoj!! Vi med såklart : )


Kollade precis veckans väder och det ser verkligen lovande ut. Ledig imorgon igen, hehe så får se var jag och tjejerna hittar på : )


Nu ska jag göra ett ryck här, klä på barn & karl (haha) innan jag åker och jobbar..


 kram så länge..



Av Malin - 4 juni 2011 13:27


Nu var det ett tag sen jag skrev, orken eller lusten har inte funnits där! Livet är verkligen som en berg & dal bana.. ta reda på varenda dag med era nära och kära <3 Min familj är mitt allt!!


Det som har hänt sen sist är väl det vanliga.. jobb, dagis & underhålla hemmet : )! Dock är det mycket roligare än det låter. Har även hunnit med ännu en lyckad utgång med fest hemma hos världens bästa syster och Anton. Väldigt lyckad kväll måste jag säga. Kan inte bli mycket annat i det sällskapet ; ). 


Har även förändrat mitt utseende ytterligare :p har klippt av mig håret! Grymt nöjd och har bara fått positiva reaktioner,  R:s kommentar idag var bäst.. "shit, du har ju verkligen gjort en sån där total makeover.. eller extrem makeover" : ) tar det som en komplimang!


Älskligen har även fyllt år, så ikväll så kommer mamma och pappa (moj & motta) & Sara och Anton hit och äter med oss : ) Grillat blir det och det ska bli grymt gott!


Och sist men inte minst.. var in en snabbis och vägde mig idag också.. vågen stod på 63.9 kg, helt sjukt : )!

Ovido - Quiz & Flashcards