Mitt liv som mamma

Alla inlägg under februari 2013

Av Malin - 28 februari 2013 13:24

Tänkte att ni få tappra läsare vill följa med mig på min resa, igen. I slutet av 2011 nådde jag äntligen mitt mål, på vågen stod det 65kg. Känslan går inte att beskriva, att JAG fixat det helt på egen hand. Sen blir det ju inte alltid som man tänkt sig, som tur är. Kort efter jag nått mitt mål får vi veta att lilla Hilda ligger i min mage. Lyckan var total. Men tankarna gick ju såklart.. ska jag bli tjock igen? Och tyvärr så föll självdiciplinen så fort jag fått veta att jag var gravid. För man behöver absolut inte äta för två då man är med barn. Jag åt nog för 3 denna gång. Har jag klarat att gå ner en gång så klarar jag det igen tänkte jag, fail! Jag är nog lite så, minsta lilla motgång, minsta lilla grej så "tröstäter" jag. Inte något jag är speciellt stolt över men så är det. Men nu känner jag mig redo och peppad igen. Gjorde ju ett tappert försök att gå ner nästan direkt efter Hilda kom till världen mest bara för att visa för andra att jag kunde. Gick ner 10kg sen föll jag tillbaka igen. Men som sagt, nu har jag bestämt mig. Och denna gång tar jag inte hjälp av camebridge då min kropp inte vill fungera som den ska med de som diet + träning. Men nu är vi flera underbara tjejer som ska ta oss igenom den här månaden tillsammans. Vi har anmält oss till fitnessfighten. Ni kan läsa mer om upplägget här; http://worldofshape.com/

 

Då det känns lite väl jobbigt med siffror och bilder denna gång så skippar jag det. Om jag når dit jag vill under denna månad så kommer jag att visa resultatet den 31/3 :) Jag är taggad till tusen, NU KÖR VI!!!

 

Håll tummarna för mig nu :)!!

Ovido - Quiz & Flashcards