Mitt liv som mamma

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 20 februari 2012 19:04

Var ett tag sedan jag skrev nu, igen!! Får nog skylla på lathet denna gång :) Dagarna verkligen flyger iväg, hinner inte med alls. Så mycket man vill göra & så lite tid. Har fått lite gjort på min "att göra" lista iaf men det finns MASSOR kvar, blir man någonsin klar? Finns bara 2 rum i hela huset jag är helt nöjd med & det är tjejernas rum! I vissa rum är det "bara" småfix & i visa skulle jag vilja riva ut allt & börja om. Drömmer gör jag om att det någongång ska bli perfekt.. Den som lever får se :p imorse var jag & tjejerna ner på fresks & fixade lite färg till trappen, en av mina måsten innan lillan kommer :) sååååå tråkigt men blir sååå snyggt då det är klart!! Får väl se hur lång tid det tar innan jag får fingrarna ur & börjat. Kanske redan ikväll? Annars då? Jobbar ff 75%, går & väntar på beslut från fk om havandeskapspenning som dom lovat att jag ska få i början på denna vecka, så håll tummarna!! Om det går igenom kommer jag inte jobba så länge till vilket skulle kännas jätte skönt kroppsligt men kommer sakna jobbet sjukt mycket, för att inte tala om alla underbara som jobbar där! Tjejerna växer så det knakar, önskar det fanns en stopp & väx knapp!! Men njuter av var minut, Agnes trots period börjar sakta men säkert ge med sig vilket känns oerhört skönt. Speciellt nu då det inte är så lång tid kvar innan bebis kommer. Hon pratar på som bara den & det kommer nya ord varje dag, så härligt! Så nu har jag två surrkusar här hemma.. Undra vem dom brås på?;) Oliwia är som hon säger själv en stor tjej nu, ett jobbigt moment att få bort nu bara.. Tutten!! Gruvar mig, har inte orken att ta tag i detta just nu.. Det kommer väl det med. Mammas hjärta så känslig & försiktig <3 snacka om att dom är olika mina tjejer. Mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards