Mitt liv som mamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 6 juli 2011 09:04


What are words - vilken låt! Ryser varje gång jag hör den. Tårarna sprutade första gången jag såg videon & hörde den, så himla fint.


Var ett tag sen man skrev nu, tiden räcker som inte till, finns sååå mycket man vill hinna med och göra men tiden räcker verkligen inte till. Priotera var det va? : )

Har för tillfället semester vilket känns himla skönt. Vädret kan man ju inte direkt klaga på heller : )! Njuter varje sekund över att ha hela familjen hemma   Det är verkligen lyx! Så idag ska vi bara mysa här hemma och kanske blir det ett premiär dopp i nya poolen även för mig.


Bokade även hotellet igår, ska bli sååå underbart att komma iväg bara vi! 1-4 sep. Långt dit men tiden går fort   


Mycket att se fram emot nu, det gillas skarpt! Lite nervös är jag också men allt kommer bli sååå fint!


Måste ju även skriva att jag och syrran var och gjorde Ö-vik osäkert igår : ) Jätte mysigt och en hel del shopping blev det. Fanns verkligen massor med fina kläder och en hel del fick följa med mig hem, tror jag har köpstopp nu ; ) Får se hur länge det varar.. man byter ju ett beroende mot ett annat eller hur? : ) 


Nu ska ja väcka min fina familj & äta lite frukost... 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards