Mitt liv som mamma

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Tårtor.

Av Malin - 2 augusti 2012 10:12



  
 




Snart fyller lilla A hela 3 år! Vart tar tiden vägen? Hennes önskemål om tårta är en tårta med Blixten och en med bärgarn :) Det är väl väldigt typiskt för en 3årig tjej, eller? ;) Men det jag funderar på är om Ica Maxi kan göra sånna tårtor!? Vi beställde ju Oliwias mimmi tårta där till hennes kalas för en himla bra & rimlig slant. Får nog åka förbi där idag och se vad dom skulle vilja ha för att göra dessa tårtor. Känns lite väl att betala 700kr/tårta...Visst är dom fina men dom ska trots allt "bara" ätas. Men det är ju så, finns ju en liten tjej som skulle bli överlycklig över dessa tårtor! Så v i håller tummar och tår över att Maxi kan fixa detta åt oss :)



 


 
 
Sundsvallsmamman

Sundsvallsmamman

2 augusti 2012 14:01

Eller så gör du egna tårtor och lägger på ätbara bilder :)

http://www.chrisco.net/europeanbakery/index.html beställer jag ifrån, jag gjorde med Bamse på, med lite mindre bilder fick jag in alla mina bilder på en A4-bildfil.

http://sundsvallsmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 mars 2013 09:56

  Jisses! Jag och syrran körde sten hårt igår, först ett pass body pump med nytt program. Vilket var grymt roligt & jobbigt :) Efter det gick vi in en sväng på gymmet och körde lite löpning/crosstrainer + magövningar! Nu j*vlar ska magen bort :) Be...

Av Malin - 11 mars 2013 10:10

  Fy vad dålig uppdatering, ingen alls för att vara korekt! Men framåt har det gått :) Och på 10 dagar har jag minskat 2cm i midja och gått ner 3kg. Jag är grymt nöjd. Bättre resultat än med Camebridge och då äter vi ju tametusan jämt. Men ska inte...

Av Malin - 28 februari 2013 13:24

Tänkte att ni få tappra läsare vill följa med mig på min resa, igen. I slutet av 2011 nådde jag äntligen mitt mål, på vågen stod det 65kg. Känslan går inte att beskriva, att JAG fixat det helt på egen hand. Sen blir det ju inte alltid som man tänkt s...

H&M

Av Malin - 8 augusti 2012 08:29

  Jisses så effektiva vi var igår. Jag och Oliwia bakade allt till Agnes födelsedag medans de andra var uppe på bondsjö och bakade lite kakor med Jimmys mormor. Mysigt att ha egentid med barnen ibland, jätte viktigt tycker jag. Oliwia speciellt är ...

Av Malin - 6 augusti 2012 11:02

Solen skiner, vad mer kan man begära på Jimmys första dag på semestern? :) Tänk vad lite sol kan göra med humöret! Ska snart iväg och träffa fina vänner från jobbet för lite lunch på Thai. Sen får vi hoppas att solen fortfarande skiner så vi kan åka ...

Ovido - Quiz & Flashcards