Mitt liv som mamma

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Underbar söndag.

Av Malin - 29 juli 2012 22:16

Vilken värme :) underbart! Haft en jätte mysig dag, for ut till Uland där svärmor mfl väntade på oss. Vi for runt på olika loppisar därikring & avslutade på Rotegård. Jisses villet ställe, så himla fint. Dom hade lite djur, jätte mysigt cafe & sålde även egengjorda ostar osv. Fanns även "godis" man kunde köpa och mata djuren vilket verkligen blev succe hos tjejerna :) har man inte varit där så åk dit!! Vi kommer garanterat åka dit igen.
Sen avslutade vi dagen med god middag i stugan & jordgubbstårta till efterrätt.
Har haft en underbar dag med mina fina, längtar till älsklingen har semester så vi får mer av den varan <3

Har nyss kommit hem från en promenad så nu blir de hopp in i duschen så vi kan avsluta denna dag med en bra film!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 mars 2013 09:56

  Jisses! Jag och syrran körde sten hårt igår, först ett pass body pump med nytt program. Vilket var grymt roligt & jobbigt :) Efter det gick vi in en sväng på gymmet och körde lite löpning/crosstrainer + magövningar! Nu j*vlar ska magen bort :) Be...

Av Malin - 11 mars 2013 10:10

  Fy vad dålig uppdatering, ingen alls för att vara korekt! Men framåt har det gått :) Och på 10 dagar har jag minskat 2cm i midja och gått ner 3kg. Jag är grymt nöjd. Bättre resultat än med Camebridge och då äter vi ju tametusan jämt. Men ska inte...

Av Malin - 28 februari 2013 13:24

Tänkte att ni få tappra läsare vill följa med mig på min resa, igen. I slutet av 2011 nådde jag äntligen mitt mål, på vågen stod det 65kg. Känslan går inte att beskriva, att JAG fixat det helt på egen hand. Sen blir det ju inte alltid som man tänkt s...

H&M

Av Malin - 8 augusti 2012 08:29

  Jisses så effektiva vi var igår. Jag och Oliwia bakade allt till Agnes födelsedag medans de andra var uppe på bondsjö och bakade lite kakor med Jimmys mormor. Mysigt att ha egentid med barnen ibland, jätte viktigt tycker jag. Oliwia speciellt är ...

Av Malin - 6 augusti 2012 11:02

Solen skiner, vad mer kan man begära på Jimmys första dag på semestern? :) Tänk vad lite sol kan göra med humöret! Ska snart iväg och träffa fina vänner från jobbet för lite lunch på Thai. Sen får vi hoppas att solen fortfarande skiner så vi kan åka ...

Ovido - Quiz & Flashcards