Mitt liv som mamma

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Malin - 29 januari 2011 08:49


Mitt allt   



Börjar dagens inlägg med världens finaste tjejer & det bästa utav allt är att dom är mina!


Gårdagen innehöll ett besök hos Sara där även Maria med barn var, jätte kul att ses igen. Var alldeles för längesen nu. Barnen har blivit så stora, tiden går alldeles för fort. Tycker inte det var längesen Oliwia, Jonna och Felix var bebisar & nu har dom ju även söta små syskon allihopa :)
Jätte mysigt att träffas igen och hoppas inte det dröjer månader tills nästa gång!


Hade en bra dag på jobbet med, mycket folk :) Har även fått in massor med nya barnstrumpor & jätte fina strumpbyxor! Åk och fynda :)

Tjejerna var vakna då jag kom hem och hade inga som helst planer på att sova. Så dom fick vara uppe och mysa en liten stund extra med mig i soffan medans Jimmy for och kolla på innebandy.


Lördag idag och fortfarande varmt och skönt ute. Ida blir det en promenad så barnen får köpa lite lördags godis. Får vi motion på köpet :) Måste komma igång med mina dagliga promenader med + gym/pass. Body pump & zumba är det tänkt att jag ska köra på tisdagar. Har aldrig provat zumba förut men dom säger att det är super kul :) Så det är ju värt att prova iaf. + att passen är efter varandra så det är ju toppen!


Nu vaknade Oliwia så nu blir det lite mys i soffan innan vi fixar lite frukost. Själv var ja duktig och klev upp till 8 och drack min shake.. måste äta regelbundet på fasta tider :)


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards